Grillfest

Igår hade vi grillfest här där vi bor. Norrmännen kom hit och åt god mat och lite senare kom det mer folk. Det blev en rolig kväll! Mycket skratt och bra musik. :)
Vaknade ganska tidigt av att Emma och Petra skrattade i vardagsrummet. Så då gick jag dit och hjälpte till att städa. När vi var färdiga beställde vi pizza. Nu har alla åkt hem och vi vet inte vad vi ska hitta på resten av dagen. Får se hur de blir. Ha de!
Igår hade vi grillfest här där vi bor. Norrmännen kom hit och vi åt god mat och lite senare kom det mer folk. Det blev en rolig kväll! Mycket skratt och bra musik. :)
Vaknade ganska tidigt av att Emma och Petra skrattade i vardagsrummet. Så då gick jag dit och hjälpte till att städa. När vi var färdiga beställde vi pizza. Nu har alla åkt hem och vi vet inte vad vi ska hitta på resten av dagen. Får se hur de blir. Ha de!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-4.html#comment

2012-04-15 @ 20:09:43
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0