nätpublikation

Sitter i skolan och formaterar hemsidor, dock mina egna hemsidor...
Är jätte hungrig men skippar ändå lunchen så jag får åka hem tidigare! Då följer jag med Bella till sjukhuset och så åker jag till Karo direkt klockan 1! Måste nog käka lite i stan först!

Igår blev det lite sämre med updates från min sida, låg i sängen och såg på desperate housewives hela dagen. Och när Ida kom hem körde vi iväg till butiken och shoppade ingredienser till cupcakes! Blev hyper bakning med henne och efteråt kollade vi film. "Kids in america" hette den, lite konstig, och vi såg inte hela heller.
Somnade runt 2 tiden. Fick alltså 4h sömn inatt!

Nu borde jag återgå till lektionen! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0