Dag 3 i Norge

Har varit och fixat praktikplats idag. Jag och Jonna ska vara på ett hotell i stan och servera. Förhoppningsvis får man prata lite finska där också. Och kanske lite engelska. :)
Idag har vi varit i skolan här i Arendal. Dom andra serverade, men jag och Jonna fick i uppgift att stå i baren och göra drinkar. Goda var dom!
Jag ska försöka ladda upp lite bilder ikväll! Smart som jag är så glömde jag ju sladden så att man kan koppla kameran till datan, men ni får telefonbilder då istället. Så blir det en riktig bildbomb när jag kommer hem!
Här får ni en bild på mig och Emma från flyget. Jag vet att vi är upp och ner. Men "e väänd å hadd se emellanåt" som Emma sa!
Men nu ska jag spise (äta) nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0