24.4.2012

Har nyss varit till butiken efter ett efterlängtat paket! Har redan flyttat in i min nya tröja!

Idag blir det chill på högsta nivå, ska verkligen inte göra något! Om jag orkar ska jag pyssla ihop några födelsedagskort, men annars ska jag inte något!

Resten av veckan är helt full!
  • Imorgon (Onsdag) - Träning och möjligtvis lite shopping om det hinns med!
  • Torsdag - Fira Jessika!
  • Fredag - Till Bella!
  • Lördag - Jobb, grillfest
  • Söndag - Träffa Karo! Hon vet inte om det ännu, men det har jag bestämt!
Nu ska jag ladda ner stuff till sims3! Synes!



Tröjan jag fick hem från Me&I idag!



Har i helgen färgat pannluggen röd, lite impulsivt men ångrar mig inte. Ännu.

Kommentarer
Postat av: Meps

sv: tack så mycket :D

2012-04-24 @ 20:01:35
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0