Berny's!

Idag hade jag mycket att göra när jag kom till E&E, for dit redan till 20 över 9, så jag skulle hinna med allt. Om-organiering av REA-varorna och prissättning. Tina for till Tallinn och jag var nästan beredd på att stå att själv i butiken idag. Men som tur var kom Terhi dit iallafall! Blev klara med REA-projektet efter 2h, och eftersom det var sånt snöväder idag också kom det inga kunder heller. Fick sluta redan 3 istället för 4!
När jag kom hem väntade jag in Rebecca och nästan direkt hon kom körde vi iväg till Berny's på middag! Satt och pratade i drygt en timme. Resten av kvällen har jag bara suttit och läst. Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll?
Blev jävla mkt text här nu, men vem tvingar er att läsa?



Gårdagens, fast gammal bild!

Ha er en trevlig kväll nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0