call me maybe

Har arbetat nu 2 dagar på ett ställe som heter Hjemme hos Wenche. Det var jättemysigt där! Riktigt hemtrevligt och jättesnälla människor! :) Vi fick servera där och sånt. Fick även servera vin för första gången. :)
Imorgon ska vi åka in till byen och handla lite. Tänkte se om jag hittar något trevligt till Åse och så ska vi hälsa på hos våran praktikplats. :)
Fia försöker se ut som Skrillex!

Jag trodde att jag skulle ha fått mycket hemlängtan under dessa 3 veckor. Men jag vill verkligen inte åka härifrån! Det är ett så underbart ställe med en massa fina människor! Och att bo 10 personer i ett hus trodde jag skulle bli lite jobbigt. Men jag kommer verkligen att sakna att ha alla så nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0